શનિવાર, 14 જુલાઈ, 2018

VII დღე

დღეს პროექტის შაბლონში შვიტანე შფასების მოკლე მონახაზი, რომელშიც აღვწერე შფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები, რომელსაც პროექტის დროს გამოვიყენებ. მოდული 6 დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკუდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული  სწავლის როლი და ურთიერტ დამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით. შევქმენით შფასების ფორმა, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეებში თანამშრომლობის შეფასებისა და თვით რეგულაციის სამართავად. მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის ელექტრონული ფორმიძთ შევქმენი სავარჯიშო, რომელიც დამეხმარება მოსწავლის დამოუკიდებელი სწავლის და უნარჩვევების გამოყენებაში.
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლის სამი ტიპის მოსწავლეების მიდგომები და ჩავწერე ჩემი გეგმის შაბლონში. 

1 ટિપ્પણી:

  1. მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .

    જવાબ આપોકાઢી નાખો